Monday, March 7, 2011

BUKTI: DAP menyokong KEGANASAN


Isu ini tiada kena-mengena dengan politik dalam mana-mana negeri... Tetapi isu ini amat hangat diperkatakan di dalam laman sosial terkenal Facebook. Isu ini juga telah mengakibatkan ramai rakyat Malaysia marah dan menjadi emosional kerana melihat sesuatu yang amat menyakitkan hati. Isu ini melibatkan seorang individu yang boleh saya katakan ada masalah "mental" sikit, dan segala-galanya dirakamkan melalui CCTV. Nak tahu apa masalahnya???

MASALAHNYA budak "perempuan" (tapi nampak macam lelaki...) itu dah melakukan yang hanya "orang gila" sahaja layak berbuat sedemikian, dan sememangnya "perempuan" itu gila. "Perempuan" itu dah menganiaya beberapa ekor anak kucing. Tanpa rasa belas kasihan dan rasa bersalah, "perempuan" tersebut memukul (guna payung), merembat dan memijak anak-anak kucing tersebut hingga mati. Dan, teknologi telah mengantoikan perbuatan jahat "perempuan" tersebut yang mana semua perbuatannya telah dirakam melalui CCTV. Orang yang prihatin telah menayangkan video klip tersebut dalam laman Facebook dan ramai orang Malaysia(pelbagai bangsa & agama) berang dengan perbuatan "perempuan" tersebut. Kesudahannya, "perempuan" tersebut telah dijumpai di dalam lubang cacing kerana diburu rakyat Malaysia yang terlalu berang.

Dan, tidak lama selepas dijumpai di dalam lubang cacing, "perempuan" tersebut telah tampil di depan orang ramai untuk memohon maaf atas kesalahan beliau. Menurut "perempuan" tersebut, dia berada dalam keadaan tertekan kerana masalah keluarga semasa melakukan perbuatan tidak berperikemanusiaan itu. DAN.... Dia mengatakan hanya tahu kucing itu sudah mati semasa dia menonton video klip tersebut... KEPALA HOTAK BOTAK KO LAH... Dah kau pukul, sepak, pijak anak kucing tu sampai lembik takkan tak tahu anak kucing tu dah mati???? Penipu nak MAMPUS!!!

Haaaaa... Sekarang baru masyuk hal politik, tapi ini pun ciput saja, tak besar dan tak hangat sangat pun. Ini tetang hal tempat "perempuan" tersebut mengadu "masalah" beliau. Banyak-banyak tempat nak buat press conference masyuk pejabat DAP plak si bahalol ni... HAHAHAHAH... Dan kesimpulannya, tak payah lah saya nak cakap panjang lebar, dengan ini saya mengesahkan bahawa DAP menyokong KEGANASAN... Sekian, terima kasih...

Tuuu... Lambang ROKET... mana nak sorok, bagi malu lah...

Klik sini untuk berita lanjut... Juga di sini ...




3 comments:

  1. ha...mana dia org2 yg protes masa jab veterinar bunuh anjing2 kat ladang suspek kes bunuh datuk sosiliawati dulu??mana??mana???protes la...ni dah terang2 salah.....BIAS!!

    ReplyDelete
  2. Apa nama pompuan ni ah?
    Tinggal kat mana?

    ReplyDelete
  3. anak haram punya cina...

    kenapa babi x buat macam tu?

    sebab kome semua babi...

    mai datang rumah aku buat kucing aku macam tu...

    dah lama sabo cina pukimak ni....

    bangsa haram jadah...

    ReplyDelete