Monday, October 25, 2010

Kerja PART-TIME yang lumayan...

Pssstttt.... Anwar datang Miri, 10000 orang dikhabarkan akan menghadiri majlis tersebut, tetapi yang datang tak penuh satu Boeng 707. Itu pun kalau semua duduk kat kerusi masih boleh lagi baring-baring kat lantai kapal terbang tu... Berita menyedihkan ini ada dipaparkan dalam blog-blog rakan seperjuangan... Sila klik disini untuk maklumat lanjut, klik sini dan juga klik disini.

Ada juga khabar-khabar angin mengatakan mereka yang datang menghadiri majlis telah dibayar untuk menghadiri majlis tersebut. Khabar anginnya lah, tapi kalau benar LUMAYAN tu... Datang majlis kena bayar upah. Duduk dengar Anwar mencarut dapat juga duit belanja untuk satu minggu. Berapa upahnya, itu tidak diketahui kerana ini hanya khabar angin dan ianya berlalu tanpa apa-apa bukti yang sah.

Ada gambar-gambar menarik dari majlis tersebut saya pinjam dari rakan-rakan seperjuangan.


Gambar Dipinjam Dari RajahMas.


Gambar Dipinjam Dari MukaPetang.

Khabar angin atau benar yang hadir tu kena bayar adalah perkara kecil. Tetapi yang paling penting di Sarawak, PR masih belum dapat mempengaruhi pemikiran rakyatnya dan ini merupakan berita baik kepada kita semua bahawa orang Sarawak tidak mudah ditipu dan diperdaya oleh pemimpin-pemimpin PR.

Sekian, terima kasih...

1 comment:

  1. hahaha...itu la lain kali jangan menuduh org "membeli" kepercayaan daripada rakyat..kan sendiri dah buat bende yang same..dah lah buat bende yg same..tak laku pulak tu..cam mane tu...rakyat lebih pandai memilih..tak perlu di beri ganjaran..kalau dah sah sah salah..seribu satu cara pun takkan menjadi..ntah2 brape ribu PKR habiskan duit utk hari tu yeekk...!!

    ReplyDelete