Wednesday, January 19, 2011

PKR: SNAP sila cermin diri dulu...


Susulan daripada artikel saya semalam, berikutan SNAP yang ingin bertanding dalam 28 kerusi pada PRDUN akan datang. Akan tetapi, presiden PKR, Baru Bian mengatakan SNAP perlu mencerminkan diri mereka dahulu sebelum hendak mengusulkan niat mereka. Beliau juga mengatakan PKR lebih berhak untuk bertanding pada PRDUN akan datang. Dengan membandingkan keupayaan calon-calon yang akan turun bertanding serta jentera dan infrastruktur yang lebih baik, PKR dikatakan mempunyai peluang yang lebih baik berbanding dengan SNAP yang baru-baru ini melancarkan projek "re-branding" ke atas parti.

SNAP yang merupakan parti tertua di Sarawak dikatakan tidak mampu untuk bertanding pada PRDUN nanti??? TIDAKKKK PAAAATTUUUUTTTT...!!!! Jadi PKR yang setahun jagung itu lebih mampu??? LAGI LA TIDAK PAAATTTUUUUTTT...!!! Sepatutnya SNAP lah yang lebih berkelayakan dan berkemampuan untuk bertanding pada PRDUN nanti tetapi bukannya PKR yang baru nak "tumbuh bulu"... Dan SNAP juga telah mengatakan mereka ingin turun bertanding di kawasan yang majoritinya orang Dayak kerana SNAP itu sendiri merupakan parti yang memperjuangkan hak orang Dayak. Oleh itu, SNAP lah yang patut turun bertanding!!!

Alang-alang nak bertanding biarlah SNAP menurunkan 71 calon untuk bertanding pada PRDUN nanti. Pedulikan PKR dan parti-parti komponen PR yang lain. SNAP lebih layak!!!

MAKA DENGAN INI...

EDWIN DUNDANG AS CM!!!!!

3 comments:

  1. Go Dundang Go..All the Dundang eehhh..!!!

    ReplyDelete
  2. SNAP adalah pilihan terbaik Orang Sarawak...

    ReplyDelete
  3. betul, betul, betul. Jangan ikut parti yang mengikut telunjuk anwar.

    ais.

    ReplyDelete