Friday, March 18, 2011

Baginda Minda Muflis!!!

Haaaaahhhhh...!!! Mampus lah kali ni... Mana nak cari ni... Berpuluh-puluh lubang di korek pun tak akan dapat menimbus lubang yang besar hasil letupan bom C4 seberat 100juta tan yang di letupkan oleh Ummi Hafilda terhadap Baginda Minda. Itu baru bom C4, kalau bom nuklear alamatnya jadi angin lah harta benda si Baginda Minda nanti. Jual diri seumur hidup pun takkan dapat melangsaikan segala-galanya.

Selama ini Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda, mendapat habuan dari DS Anwar Ibrahim untuk menghasilkan artikel-artikel untuk Malaysiakini amat selesa dengan keadaan sekarang bakal muflis. Cukup kah habuan yang diberikan DS Anwar untuk melangsaikan saman itu nanti? Adakah DS Anwar akan membantu beliau untuk menyelesaikan masalah peribadi yang bakal dihadapinya nanti? Dan jika beliau tidak mendapat pembelaan dari mana-mana pihak, mampukah beliau menghadapi tuntutan saman terhadapnya nanti? Tetapi persoalannya, adakah kesetiaan beliau terhadap DS Anwar juga bakal tergugat jika tidak mendapat bantuan? Adakah berlakunya kebocoran rahsia jika Baginda Minda mula membuka mulut yang selama ini digamkan dan dijahit ketat-seketatnya? Hmmm... malas lah saya nak komen lagi, lebih baik kita tunggu keputusan mahkamah kelak....

Maklumat lanjut boleh dibaca di sini dan sini.

4 comments:

  1. sepi asai Baginda Minda....

    ReplyDelete
  2. Who should be the next Sarawak CM?

    Have your voice HEARD! Click on the link below (or cut & paste URL) to vote.

    http://www.micropoll.com/a/mpview/1069566-405576

    ReplyDelete
  3. Baginda Minda adalah proxy seorg ahli politik bgelar Dato yg baru2 ni mcabar Dtk James Jemut Masing btanding di Pelagus.Baginda tak lulus pun SPM,tak pandai menulis.Dia hanya buat cerita dan ada org lain yg menulis utknya.Lemah IQ tpi pandai kelentong.Bisnes used car diusahakan dulu (sponsorship Dato) di Kuching dah lama bangkrap.

    ReplyDelete
  4. Adusss...
    Baginda tu keturunan "RAJA."

    ReplyDelete