Wednesday, March 14, 2012

Bahang PRU-13 semakin terasa

Sejak kebelakangan ini, terpapar di akhbar-akhbar tempatan mengenai pihak BN dan pembangkang masing-masing sudah mencaturkan perancangan untuk menghadapi PRU-13 nanti. Nama-nama calon yang akan bertanding juga sudah mula heboh diperkatakan oleh para pengikut parti dari kedua-kedua pihak BN dan pembangkang serta menjadi buah mulut rakyat. Setiap hari memang ada berita atau akhbar mengenai persediaan PRU-13 nanti. 

Di kedai-kedai kopi, di kampung-kampung serta di mana jua pasti akan kedengaran orang ramai berbual-bual mengenai PRU-13 akan datang. Yang paling hangat diperkatakan adalah nama-nama bakal calon yang akan turun bertanding serta bila tarikh PRU-13 akan diadakan. Sememangnya bahang PRU-13 sudah terasa walaupun belum hangat tetapi sudah ramai pihak mendengar pelbagai khabar tentang hari yang dinanti-nantikan itu.

Kesimpulannya, sebagai rakyat Malaysia sudahkah anda menjadi pengundi yang sah? Jika belum mendaftarlah dan bagi yang sudah bersedialah untuk memilih calon masing-masing. Mengundilah wahai rakyat Malaysia!

No comments:

Post a Comment